Dressed for success

Godkväll!
När sambon slocknat i sängen passar jag på att klura lite i mitt redigeringsprogram - hade förut laddat upp bilderna var för sig i olika storlek o allt. Har ju läst en kurs photoshop en gång i tia, men det var bra länge sen. Till slut gick det dock!

Här är det första kollaget. Några klänningar för studenter har vi fått in hittills. Alla tre är från JC och kostar 299.

student

Här är lite extra somriga klänningar. 1. Diesel 2.JC 299kr 3.JC 199kr


Och några fina festdresses. 1. JC 2. Killah 3. JC 299kr



Hoppas ni gillade någon! Personligen insåg jag ju att en blekis som jag inte ska ha en vit klänning ;) får skylla lite på redigeringen också. Men den rosa var väl en riktigt hit?
Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback