Down and out.

Har varit på vårdcentralen, men det var ingen större lycka där. Ett virus så ingen antibiotika. Ibland önskar man nästan att man hade halsfluss så man kunde få de där jäkla pillrena så man blir bättre nån gång. Istället får det bli ibumetin, myntate och hinkvis med vatten. Himla dålig tajming det där.

Underbart väder är det också. Usch.

Man får helt enkelt fokusera på det som är bra. Jag har världens bästa pojkvän, familj och vänner. Goa arbetskamrater också och går på semester om 4 dar. Det är ändå inte fy skam.

Tänkte att jag kunde bjussa lite på mig själv, så här i studenttider. Många stora bloggerskor (blondinbella och kenza) tar ju faktiskt studenten i år, dom små underbarnen. Så här såg jag ut:


Det  här var faktiskt den enda bilden jag kunde hitta på mig själv..

 Jag och min balkavaljer. Rosa prinsessklänning var det där ja.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jisses tänk att det var tre år sen nu! Underbar klänning hade du ju iaf =)

2009-04-29 @ 21:05:14
Postat av: Anonym

Haha, ja vad tiden går!! thänk you darling :)

2009-04-29 @ 22:10:50
Postat av: Gishe

Hej! Jag älskar din klänning! Den är helt underbar! Jag har letat överallt efter en sån! Skulle du kunna sälja den? Skulle vara så sjukt snällt av dig! Jag har bal om 3 veckor och vet inte vad jag ska ta mig till så snälla snälla hjälp mig!! Maila mig om du skulle kunna sälja den! tacksam för svar!

Ps! Grym blogg!!

2012-04-30 @ 23:05:36
Postat av: Gishe

Snälla snälla svara!

2012-04-30 @ 23:17:33
Postat av: Gishe

Mitt nr 0739146447

Skriv till mig om du skulle kunna sälja den. Svara så att jag vet, så att jag slipper vänta.

2012-05-01 @ 12:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback