Don't be hasty

Gokväll!
Har pratat med min sambo på telefon precis. Sjukt hur mycket man kan sakna en människa. Imorgon är det bara en dag kvar i alla fall!
Surfade runt lite och såg ett inlägg om att någon har hackat sig på blogspot och lagt ner bloggar. Bland annat då blondinbella. Jag förstår inte vad det är för fel på folk! Jag har inga problem med att hon är framgångsrik och att hon och jag kanske inte har samma åsikter. Så är det i världen. Varför lägga ner så himla mycket tid på att hacka sig in hos någon bara för att förstöra? Hon har inte gjort någon illa! Vad har man åstadkommit när man gör något sånt? Inte mycket i mina ögon, snarare att man har gjort bort sig.

Letar låtar på youtube. Senaste  att rekommenderas är Jenny don't be hasty. Skön låt.

Dags att nanna snart tror jag.. gäspar i ett.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback