Bad weather

Sitter framför tvn och slötittar på hundpyskologen på tv4+. Har haft en tung dag på jobbet så jag har införskaffat naturgodis att mumsa på. Nu vrålregnar det också. Har dragit på mig en förkylning.. Känns som en såndär måndag, ni vet. Dom kommer ibland.

Om ni gillar Elin Kling kikar ni säkert in på minoutfit.se ganska ofta. Här kan ni se när hon var på JC och plockade kläder till vinnaren av månadens outfit. På minoutfit hittar ni också emma elwins sida "dagens plagg" och hon brukar ha väldigt vackra bilder i sin blogg.

Nu ska jag nog ta mig lite te och hoppas på att jag blir bättre tills imorgon. God kväll.

Kommentarer
Postat av: Kristin

Ahw, vad roligt att folk gillar designen! =)

2009-04-27 @ 22:28:06
URL: http://liddie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback